måndag 1 december 2008

MANDAGS ANGEST!

Hej pa er alla som laser min blogg!

Nu har jag lunch pa praktiken sa jag tankte passa pa att skriva ett litet inlagg, jag vill passa pa och tacka alla som har sagt grattis till mig! ETT STORT TACK TILL ER ALLA, NI VET VILKA NI AR!

Tankte kortfatta min helg, fredag, gjorde inte mycket alls, var helt slut efter praktiken sa jag tog det bara lugnt med Danna, Sara och Veronica hemma hos dom! Lordag, akte jag, Danna, Sara och Veronica till London! Vi betalade ratt mycket for det men det var vart det!(vi akte tag),(man kan aven aka buss) Sa mycket sevardheter! London ar verkligen en fin stad! Lite saker som jag blev besviken pa var att vi at pa resturang och betala 800 kr for mat och det var inte mycket mat alls!! SA IRRITERANDE!
och att nar vi skulle aka till London Eye sa va vi tvugna och ta bussen for tunnelbanan gick inte dit ;/ sa ar det ibland, men det var anda en minnsfulldag! Har tagit massa bilder, jag lagger in bilder sa fort jag far tid! Har mycket och gora, stress! Men det basta med dagen var att nar vi klev av bussen sa hade klockan slagit tolv , sa sjong tjejerna sa hogt sa att sakert alla horde dom i hela portslide(dar vi bor (= ja, det ligger i Brigthon) och nar vi kom hem sa satt vi fyra och pratade om allt mellan himmel och jord fram till klockan 4 pa morgonen. Sen gick tjejerna hem och jag och Danna somna direkt! Sondag(min fodelsedag) Ja vad ska man saga, ingen kom och sjong till mig pa morgonen, som jag ar vann vid ;/ sen nar jag kom ner sa sa Sami och Denice grattis och sa fick jag ett kort. Efter frukosten tvattade jag klader, senare sa kom Tatu till oss! Sedan var det dags for middag, efter middagen fick jag tarta, (antligen ska nagon sjunga till mig, tankte jag for mig sjalv, men sa blev det inte) valdigt synd men sant! Senare mot kvallen gick jag,Danna och tatu for att mota de andra i skolan, (de som oxa ar har for att plugga upp sin engelska) och tjejerna saklart! Vad gjorde vi, inte mycket, satt och pratade en massa, sedan vi elva borja det regna och bli riktigt kallt sa alla gick hem, aven jag och Danna! nar jag kom hem gjorde jag inte spec mycket mer, hade faktiskt hoppats att jag var i Svergie, men det har var i alla fall min tragiska 18ars dag ;/

Glomde saga en sak, min underbara mamma, ar verkligen den som tanker pa mig in till det sista, hon ar verkligen for underbar! Hon skickade blommor till mig, som var hur fina som helst! TACK MAMMA! Som jag sa innan till dig, DU GJORDE MIN DAG! :D <3 Jag alskar dig!

Nu ska jag ta och forsoka lagga in bilderna i datan och overfora in i min blogg!
Som man sager, den som vantar pa nagot gott, vantar inte for lange, eller hur var det? ;p

Vi hors sen, ni vet hur ni kan kontakta mig om det ar nagot! Min mail,facebook eller playahead!

Puss och Kram

/ Amanda Anna Matilda :)<3

Inga kommentarer: