fredag 5 december 2008

Aker hem imorgon :D

Nu ar allting klart packat och fixat :D hade varldens tur men enda otur, forst igar nar jag skulle tvatta mina klader var maskinen sonder(OTUR) men jag tvatta for hand, sa det fixa sig i alla fall!(TUR) Men idag sa nar Danna skulle tvatta sa blev det oversvamning typ ;/ sa Denice var valdigt forbannad! (plus jag har rakat tagit sonder en vas, har inte sagt nagot annu, vagar inte heller!) (OTUR)!



Idag sa har jag bara tagit det lugnt och traffat tjejerna en snabbis, vi pratade lite om vi skulle traffas senare hemma hos dom och hitta pa nagot..far se hur det blir kvall..nu ska jag ta och prata med Danna om vad vi ska gora ikvall..!



Skriver imorgon nar jag kommer hem!



Puss och kram! Ses imorgon!

P.S Onska oss lycka till att allt kommer ga bra imorgon nar vi ska hem! D.S



/ Amanda Anna Matilda

Inga kommentarer: