fredag 28 november 2008

Mkt mkt mkt mkt att gora, lagger upp bilder sa fort jag har tid!

Skriver bara ett kort inlagg nu, skriver kanske mer senare!



Forlat att jag inte har lagt upp nagra bilder annu, jag har verkligen mkt att gora nu pa praktiken, vi fick en uppgift igar att satta in bilder i ramar med glas, 30 st, av en och samma kund, sa det ar mkt jobb! Men jag lovar att satta in bilder! :D



Vi hors senare sakert, om inte, ha en riktigt trevlig helg och en trevlig forsta advent!



Sjalvklart far ni inte glomma min fodelsedag pa sondag! 18 ar fyller jag! *STOR FLICKA*



Om ni vill kontakta mig pa nagot satt sa kan ni maila mig eller skriva till mig pa facebook, eller playahead.



Min facebook ar: Amanda Anna Matilda Smith



och playahead ar: Mandiita



sist men inte minst min mail: mandiita_163@hotmail.com





Puss och Kram till er ALLA dar ute, och ta hand om er!



/ Amanda Anna Matilda <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen ;)
Hoppas du får en underbar dag

Kicki sa...

Hej Amanda!
Ett STORT GRATTIS på din 18-årsdag (en dag i efterskott)!!! Hoppas att allt är bra med dig, kul att läsa om vad ni gör. Hälsa de andra också! Kram //Kicki (Odin)

Anonym sa...

Hej Kicki!
TACK SA JATTEMYCKET!!!!
Allting rullar pa, pratar massr av engelska nu ;p
Ska gora det, de halsar sakert tillbaka!
Kram

Amanda Anna Matilda sa...

Tack till anonym!
:)