tisdag 2 december 2008

Mycket innan JUL!

Halla pa er alla dar ute!

Jag hoppas att ni gillade bilderna jag laddade upp igar, komentera garna! :D
Ska forsoka lagga in lite mer bilder pa hur det ser ut dar jag jobbar och vad jag gor for nagot!

Som jag sa innan ar det valdigt mycket pa praktiken nu precis innan jul, alla vill ha sina bilder fixade osv innan jul, sa vi pa jobbet far valdigt mycket att gora. Precis nar man ar klar med nagot, sa kan man knappt andas innan nagon kommer med nagot mer man ska gora, men det ar valdigt kul anda det jag praktiserar med! Roligt folk! Sjalvklart sa saknar jag mina vanner fran skolan och utanfor skolan och min familj! Det ar inte speciellt langt kvar innan jag far traffa de och er andra ocksa ;p

Ja.. nu kommer jag inte pa nagot jag kan skriva, ni som laser min blogg kan garna skriva pa komentarena vad jag ska skriva om.

Nu ska jag i alla fall ata min lunch,mackor som vanligt, ;p den har gangen med sallad och skinka och mineralvatten till dricka.

Hors sen kanske ;)

Take care!

/ Amanda Anna Matilda :)<3

Inga kommentarer: