onsdag 3 december 2008

ORO!

Nu skriver jag bara for att tanka pa annat! Som sagt jag mar inte speciellt jattebra idag, har en sadan stor hemlangtan! Plus att jag har nagon slags oro i kroppen, och det vagrar forsvinna och jag vet inte vad jag ar orolig for! Men det kanns som att det har hant nagot daligt, jag vet inte ens om jag vill tanka tanken om vad som kan har hant..



Langtar sa mycket efter min familj och vanner! JAG VILL HEM NU!



Nej nu far jag ta bort de jobbiga tankarna och som aldrig vill forsvinna, de borja igar, har varit med om samma sak forr, men det forsvann men det tog tid ;/ De borjar forst som om man har graten i halsen och sedan gar det ner i magen men sist av allt fastnar det i huvudet! (det ar min beskrivning av min slags oro), (alla har ju olika slags oro)



Maste tanka att det ar inte manga dagar kvar och att jag ska forsoka njuta av min sista tid har i England! En sak ska ni veta i alla fall att jag har haft jattekul har i England, men det skulle vara annu battre om mina vanner och familj var har!



Nar jag kommer hem sa forhoppningsvis sa blir allt battre med all oro!



Som man sager, man ska halla huvudet hogt! (ska gora mitt basta for att halla huvudet hogt!)



Min mamma brukar ocksa saga till mig att tankar ar tankar, men de kan inte styra dig!



NU SKA JAG VISA MIG SJALV OCH ANDRA ATT JAG AR STARK..OCH LATER INTE ORON TRYCKA NER MITT HUMOR! ;)



/ Amanda Anna Matilda

Inga kommentarer: