torsdag 27 november 2008

Inte spec mkt att gora pa praktiken, nastan klar med allt!:D

Hej igen allihopa :D

Sorry att jag inte skrev igar men jag skriver idag i alla fall, hade ratt mkt pa praktiken igar, men nu har jag gjort valdigt mycket sa det finns inte sa mycket att gora..far vanta pa att andra kommer och lamnar nagot fran butiken som ska goras, nu kom nagon precis och lamna nagot :p haha!



Annars da? Hur mar ni dar borta i kalla Svergie? Horde att ni har massor av sno, och vi i England missar allt :( lite synd men hoppas det kommer mer nar vi kommer hem! :D Sjalv mar jag helt okej, dock att jag vaknade klockan sex i morse av sonen i huset, hans vackarklocka vackte mig, precis som alltid, kan aldrig somna om da heller :( ligger bara och lyssnar pa min mp3 till det ar dags att ga upp, om jag har tur sa somnar jag om en halv timme i alla fall! :D som idag! Plus att vi har sol har i England, och lite varme, men kvallarna och natterna ar jattekalla!



Jag har kopt en digital kamera forresten, sa nu kommer jag kunna i alla fall forsoka lagga upp bilder varje dag. Den ar jattebra och elegant! 7,1 megapixel, cybershot, det ar en sony, JAG ALSKAR DEN! :D

Terlan har systemkameran vi har med oss fran skolan, men ska ta och lana den av honom, sa jag kan lagga in lite bilder fran den kameran ocksa!



Vad ska man skriva for nagot..jo jag har kopt alla julklappar till alla nu, sa jag far hoppas att det inte bli overvikt :/ "hall tummarna for mig!"



Nu ska jag dricka mitt te, och sedan fraga James, (en av killarna jag arbetar med) om det finns nagot att gora? Kommer sakert fa gora samma sak som han gor, for de flesta kunderna vill ha det till jul, sa de kan ge i julklapp. Det ar som en tavla och sedan en bild man sjalv har valt(kunden), och sedan lagger man in bilden i datan och sedan nar man skriver ut bilden, ser det ut som att man har malat bilden..lite svart och forsta kanske, lagger upp en bild sen ;) vad det ar for nagot jag gor.



Take care everybody, see you soon!



/ Amanda Anna Matilda Smith

Inga kommentarer: